Tango Nedir? Nasıl Kullanılır?

Tango, görüntülü ve sesli konuşmayı, bunun yanı sıra mesajlaşmayı sağlayan ücretsiz bir uygulamadır.

 

tango görüntülü konuşma 300x156 Tango Nedir? Nasıl Kullanılır?

 

 

2009 yılında fikir aşaması tamamlanmış ve 2010 yılında resmen Google Play, AppStore ve SamsungApps gibi marketlerde yerini almış olan bu ücretsiz program, 4 ana cihaz ile uyumlu şekilde çalışır. Bunlar;

  • Android
  • iPhone ve iPad
  • PC ve  Laptop
  • Windows Phone’dur.

Bilgisayar üzerinden birçok program üzerinden görüntülü konuşma yapıldığı için bilgisayarlarda çok tercih edilmez. Android ve iPhone cihazlarda çok daha fazla tercih edilir.

 

TANGO’YU NASIL İNDİREBİLİRİM?

Program’ın resmi web sitesi olan tango.me adresinden cihazınıza uygun sürümü indirebilirsiniz. Bunun yanı sıra ise Android cihazlar için Google Play Store, iPhone ve iPad’leriniz için ise AppStore’u kullanabilirsiniz.

TANGO NASIL KULLANILIR?

Tango ücretsiz bir program olmasıyla beraber sadece internet bağlantısı gerektiren bir uygulamadır. Telefonunuza indirip kurduktan sonra sağlıklı bir şekilde kullanabilmeniz için hesap oluşturmanız istenecektir. Bu hesabı 2 adımda kolay bir şekilde oluşturabilirsiniz. Program sizi yönlendirecektir.

Hesap oluşturulduktan sonra telefonunuzda kayıtlı olan kişilerden Tango’yu kullananlar otomatik olarak senkronize edilecektir. “Kişiler” sekmesinden uygulamayı kullananlar listelenecektir. Kişi listenizde bulunan kişilerin üzerine tıkladıktan sonra karşınıza 3 seçenek çıkacak;

  1. Görüntülü Arama
  2. Sesli Arama
  3. Chat

Hangi türden bağlantı kuracaksanız bu butonların birine tıklamanız yeterlidir.

Arama Günlüklerim” sekmesinde ise daha önce yapmış olduğunuz aramalar görüntülenmektedir. Bu aramaların tarihini ve arama süresini görebilirsiniz.

Aramalar:

Bu yazı 18 Temmuz 2013, 15:56 Tarihinde tarafından yazılmıştır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz.

Oxsi Haber1Teknoloji kategorisindeki diger yazilar


Google AraTango Nedir? Nasıl Kullanılır?
Yazar :

Moshi, sosyal medyayı ve yeni çıkan uygulamaları yakından takip eden, teknolojinin bir çok alanına ilgi duyan teknolojik bir yazardır.

Yazarın Websitesi
“Tango Nedir? Nasıl Kullanılır?” için 54 yorum yapıldı
  1. #1 aydogan
    07 Kasım 2013 Saat: 18:00

    Programi indirdik kayit yaptik ve hosumuza gittmedi programi kullanmak istemedik kaydimizi ve bilgilerimizi silmek istiyoruz bunu yapabiliyormuyuz veya nasil yapilacak bilgilendirirmisiniz.

  2. #2 bekir
    24 Kasım 2013 Saat: 22:57

    google play dan tango uygulaması yaz o çıkar zaten uygulamayı kaldır de hesap önemli değil zaten üçretsiz olduğu için internet bağlantı olan her yerden giriliyor uygulamayı kaldır kurtul

  3. #3 bekir
    24 Kasım 2013 Saat: 22:57

    google play dan tango uygulaması yaz o çıkar zaten uygulamayı kaldır de hesap önemli değil zaten üçretsiz olduğu için internet bağlantı olan her yerden giriliyor uygulamayı kaldır kurtul

  4. #4 dilan
    25 Kasım 2013 Saat: 17:47

    meraba.telefnda tangoyu yeni kullanmaya başladım. rehberimde kayırlı olmadığı halde biri bana mesaj gönderdi bu nasıl oluyr.başka bir şey daha birde bir arkadasımn numarası bende var ve tango kullandıgını görüyrum ancak bebim numaram onda yok o da beni görebiliyr mudur? teşekkürler..

  5. #5 rojin
    06 Aralık 2013 Saat: 18:37

    Tangoa yaptığın bir beğeniyi nasıl geri alabiliriz???

  6. #6 Muslum
    18 Aralık 2013 Saat: 17:20

    Tangoyu tabletimden kullanabilirmiyim yani tlf kartı olmadan sadece bilgisayar la kullanabilirmiyim

  7. #7 vahid
    23 Aralık 2013 Saat: 21:14

    merhebalar ben tangoyi lep topa indirdim ADD listimda gorusen 44 kisi gozukuyor ! bu kisilerden sadece 4 kisisini taniyorum hata yurt disini bile ariyabiliyorum ancak tanimadiklarimi listemdekileri sahsilari silmemi bilemiyorum ve yeni numaralari nasil ekleyecegimi bilemiyorum. ayrica bu konusmalarim isterse yurt ici ve yurt disi bedava mi acama be iranda yasiyorum

    lutfen bu konuda bana yardimci olurmusunuz.

    saygilarimla…

    vahid

  8. #8 firdevs
    26 Aralık 2013 Saat: 14:43

    Tanımadığım kişilerden 2 günde yüzlerce mesaj geldi bunları nasıl sileceğim yaa

  9. #9 kevser
    30 Aralık 2013 Saat: 03:07

    Tango da yakınımdakiler beni görmesin istiyorum. Var mı öyle bir ayar? Ve bildirimler nasıl temizlenir? Acil yardım.

  10. #10 YAVUZ
    30 Aralık 2013 Saat: 16:53

    Tangoa yaptığın bir beğeniyi nasıl geri alabiliriz???

  11. #11 MELEK
    01 Ocak 2014 Saat: 19:20

    iyi aksamlar ben tangoyu diz ustu bilgisayara indirdim mesajlar bolumu yok bulamiyorum chat bolumu yokmu neden gostermiyo

  12. #12 Celalettin
    02 Ocak 2014 Saat: 01:08

    Son 1 aydır tanımadığım kişilerden sohbet veya oyun davet mesajları geliyor bu mesajları engellemek in iphone5 te nasıl bir yol izlemeliyim?

  13. #13 Fatih
    04 Ocak 2014 Saat: 10:35

    Tango da gönderdiğim mesajlarr gitmiyor. Nasıl olacak

  14. #14 Fatih
    06 Ocak 2014 Saat: 00:43

    Celalettin Bey iphone5 te bildirimleri engellemek için ayarlar kısında bildirimler var ordan bu bildirimleri tango programı için kaldırabilirsiniz.

  15. #15 Fatih
    06 Ocak 2014 Saat: 00:44

    Kevser hanım ne yazik ki öyle bir özelliği yok varsanız herkes görür

  16. #16 Fatih
    06 Ocak 2014 Saat: 00:46

    Vahid bey bu konuşma ve yazışmalarınız ücretsizdir. Kişileri silme ise mobil alanda düzenle den listeye geldiğinizde silme tuşu çıkar ordan silebilirsiniz.

  17. #17 sake
    06 Ocak 2014 Saat: 01:14

    01629449800

  18. #18 betül
    09 Ocak 2014 Saat: 01:19

    Ben tango uygulamasını yükledim ama karşıdakii kişi mesaj gönderirken hem tangodan gelıoo bunu nasıl düzeltirimm bilen varsa beni aydınlata bilir mii :(

  19. #19 betül
    09 Ocak 2014 Saat: 01:21

    Hemde sms olarak gelıo yazmayı unutmuşum

  20. #20 isimsiz
    13 Ocak 2014 Saat: 19:15

    Yalnis begeni yaptim onlari geri almak istiyorum yapamiyorum .birde tango gelen mesajlarinasil silinir ltf cevap verin cok lazim

  21. #21 Kara kartal
    14 Ocak 2014 Saat: 11:54

    Merhba arkadaşlar mesajlaştığım tango son bir haftadır mesaj yollamıyo mesaj geliyo mesaj göndermiyo

  22. #22 gülşah
    19 Ocak 2014 Saat: 16:59

    merhabe ben iphone 4s almayı düşünüyorum ama görüntülü konuşmayı sadece iphone 4 ve 4s le mi yapabiliyorum yoksa bu uygulamayla konuşabilirmiyim bütün telefonlarla

  23. #23 ahmet
    19 Ocak 2014 Saat: 17:56

    Yaptigim foto beğenisi geri nasil alınır.

  24. #24 ecrin
    22 Ocak 2014 Saat: 11:23

    merhaba benim tango hesabım yok ama arkadaşlarımın tango hesabında varmış gibi görünüyo ve arama yapıldığında ben değil bi başkası çıkıyo bunun nasıl olduğunu anlayamadım ve çözümü nedir lütfen yardımcı olurmusunuz…

  25. #25 Çağdaş
    23 Ocak 2014 Saat: 00:42

    Beğendiğim bir resimden nasıl beğenimi kaldırabilirim?

  26. #26 çiğdem
    23 Ocak 2014 Saat: 17:41

    merhabalar s3 te tango kullanıyorum tek sorun sohbet geçmişi nasıl temizlenir bunun hakkında yardımcı olabilirmisiniz?

  27. #27 rızadelibaş
    23 Ocak 2014 Saat: 18:35

    merhaba nasılsınız sohbete nerdersin

  28. #28 birol
    23 Ocak 2014 Saat: 22:26

    Tangodan msjlarin gittigini gorebilliyormuz msj gitmiyorsa neden yardimci olursaniz sevinirm

  29. #29 Sırma
    27 Ocak 2014 Saat: 18:03

    Merhabalar..tango proğramında bildirimler bölümünde beni ekleyen birini yanlışlıkla çarpıya basarak sildim.onu geri alabilirmiyim şimdiden teşekkürler

  30. #30 Nihat
    31 Ocak 2014 Saat: 16:23

    resim beğeni kaldırma-vazgeçme nasıl yapılır

  31. #31 Gamze
    03 Şubat 2014 Saat: 03:49

    Merhaba, yanlışlıkla yaptığım beğeniyi nasıl geri alabilirim. Teşekkürler.

  32. #32 Gamze
    03 Şubat 2014 Saat: 03:50

    Yapılan beğeni nasıl geri alınır?

  33. #33 samed
    10 Şubat 2014 Saat: 21:34

    htc one kullanıcısıyım mobil üzerinden gelen sms leri ekranda tangodan gelmiş gibi gösteriyor bunun engellenmesi mümkün mü ayarlara giriyorum bulamadım şimdidden çok saolun

  34. #34 birgül
    12 Mart 2014 Saat: 16:28

    yapılan begeniler geri alınmıyor

  35. #35 birgül
    12 Mart 2014 Saat: 16:29

    sayın samed arkadaşım sms içinde tango ayarlar sms i iptal et diyorsun

  36. #36 birgül
    12 Mart 2014 Saat: 16:31

    mesajların gittiğini ancak karşı taraf okuduğunda attığın sms in altında oku ve saat yazar ancak öyle öğrenirsiniz

  37. #37 birgül
    12 Mart 2014 Saat: 16:32

    sevgili çiğdem sohbetin üstünde basılı tut sohbeti sil

  38. #38 aslihan
    16 Mart 2014 Saat: 23:54

    Tango gizli bir yer degil mi goruntulerimiz internete falan dusmez yani degil mi

  39. #39 dogu
    24 Mart 2014 Saat: 07:46

    merhaba.
    iphone 5 kullanicisiyim.
    tangoda engellenen kisiler listesini nasil temizlerim ?

  40. #40 AHMET
    24 Mart 2014 Saat: 15:18

    tangi progamında banlanma (engellenme)olabiliniyormu hiçbir arkadaşımle iletişim kuramıyorum

  41. #41 mehmet
    26 Mart 2014 Saat: 12:47

    selamlar bundan bi kaç ay önce tango yükledim ve sorunsuz kullanıyordum daha sonradan silmek zorunda kaldım ancak şimdi tekrardan kullanmak istiyorum yükledim bilgilerimi girdim ad soyad tel no mail adresi kaydet diyorum ancak bana suanda aygıtınızı kaydederken sorun meydana geldi lütfen ayarlara gidin v profilinizi yeniden kaydedin diyo halledemiyorumyardımcı olurmusunuz?

  42. #42 Yeliz
    28 Mart 2014 Saat: 00:20

    Mesaj ve arkadaşlık istegi geliyor fakat ben mesaj gönderemiyorum tangoyu silip tekrar kurdum fakat düzelmedi yardımcı olursanız sevinirim.

  43. #43 Yeliz
    28 Mart 2014 Saat: 13:25

    Gönderdiğim msjlar gitmiyo aramada yapamıyorum yardımcı olursanız sevinirim.

  44. #44 irem su
    28 Mart 2014 Saat: 20:50

    Tongo dan mesaj olmuyor

  45. #45 irem su
    28 Mart 2014 Saat: 20:51

    Mesej arama yapamiyorum lutfen bisey yapin

  46. #46 Fatih
    30 Mart 2014 Saat: 15:06

    http://www.uzmansosyalmedya.com/teknoloji/tango-programi-nasil-silinir-nasil-kapatilir
    buradan tango programını adımları izleyerek silebilirsiniz

  47. #47 Murat
    03 Nisan 2014 Saat: 17:39

    Arkadaş listemdeki kişilere mesaj yazamıyor ve arama yapamıyorum.arkadaşlardan bana mesaj geliyor

  48. #48 Yasemin
    04 Nisan 2014 Saat: 02:35

    Ya bana gelen bir mesajı çarpıya basarak yanlışlıkla sildim nasıl geri alıcam??????

  49. #49 emel
    06 Nisan 2014 Saat: 22:14

    yani neyse ney

  50. #50 RAMAZAN
    09 Nisan 2014 Saat: 17:54

    tango ilk yuklememde sorunsuz calışıyordu iki gundur msj attıgımda yada arama yaptıgımda karsı taraf ne msj alıyor nede aramamı gormuyor bu neden tangoyu sildem 2 defa yukledım aynı sorun devam edıyor bana yardımcı olabilirmisiniz.

  51. #51 emir
    11 Nisan 2014 Saat: 09:14

    Ben tango kullanıyorum ama istediğim kişiyle konuşamiyorum.konuşmam için ücret istiyor.

  52. #52 dilek
    14 Nisan 2014 Saat: 12:13

    Görüntülü aramada bunu karesi taraf kaydedebilir mi? Nasil kaydeder yardim edin lütfen.

  53. #53 KÜBRA
    16 Nisan 2014 Saat: 22:02

    ıphone 5 kullanıyorum tango programım çalışmıyor. silip tekrar yüklüyorum ancak yinede olmuyor. eden acaba?

  54. #54 tijen
    18 Nisan 2014 Saat: 19:25

    ıphone 5 kullanıyorum.tangoyu sildiğim halde,benim telefon numaramla giriş yaparak, bir başkası benim yerime mesajlaşma yapabilir mi ????

Yorum yap