Samsung Galaxy S3 ve General Mobile Discovery Karşılaştırma

Bu yazımızda General Mobile Discovery ile Samsung Galaxy S3′ün özelliklerini karşılaştıracağız. İki cihaz arasında kaldıysanız ve ayırıcı özellikleri bilmiyorsanız bu yazı tam da size göre! 

s3 ile discovery karşılaştır 300x162 Samsung Galaxy S3 ve General Mobile Discovery Karşılaştırma

 

 

Son zamanlarda oldukça dikkat çeken General Mobile Discovery ile Samsung Galaxy S3‘ü karşılaştıracağız.

İki cihazın özelliklerinden bahsetmeden ve karşılaştırma yapmadan önce, Samsung Galaxy S3 ortalama 1200 TL‘den, General Mobile Discovery’nin ise 620 TL’den satışa sunulduğunu belirtelim. Samsung Galaxy S3, Discovery’nin neredeyse 2 katı fiyatına satışta.

General Mobile Discovery‘nin Samsung Galaxy S3‘ten üstün olduğu özellikler şunlar;

  • Daha hızlı veri aktarımı
  • Daha küçük yer kaplama
  • Daha ince
  • 3G açıkken konuşma süresi %2.5 daha fazla
  • Yaklaşık olarak %6.5 daha hafif
  • Daha yüksek piksel yoğunluğuna sahip (daha keskin yazı, video ve resim anlamına geliyor.)

Samsung Galaxy S3‘ün General Mobile Discovery‘den üstün olduğu özellikler ise;

  • Daha fazla disk genişletme imkanı
  • Ekran çizilmeye karşı daha çok korunaklı
  • NFC desteğinin var olması
  • Daha hızlı işlemci
  • Daha büyük ekran
  • Daha canlı ekran

İki cihazın birbirlerine üstünlük kurduğu özellikler bunlar. Kamera pikselleri, işlemci çekirdek sayıları iki cihazda da aynı. Kamera 13 megapiksel, işlemci ise dört çekirdekli.

Cihazların özelliklerine bakılarak bir fiyatlama yapıldığında ise Samsung Galaxy S3 çok pahallı görünüyor. General Mobile Discovery ise donanımsal özelliklerine ve görünümüne göre, Türkiye piyasasında oldukça düşük bir fiyattan satışa sunulmuş. Bu durumda da son zamanların gözdesi olmayı başarmış durumda.

Aramalar:

Bu yazı 28 Eylül 2013, 03:52 Tarihinde tarafından yazılmıştır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz.

Teknoloji kategorisindeki diger yazilar


Google AraSamsung Galaxy S3 ve General Mobile Discovery Karşılaştırma
“Samsung Galaxy S3 ve General Mobile Discovery Karşılaştırma” için 16 yorum yapıldı
  1. #1 Ensar oytun Morgül
    13 Kasım 2013 Saat: 20:50

    Valla abi tamam haklısın s3 ten iyi ama bununla hava atilmiyor be kızlar hiç bakmıyor.Bende soran olursa iphone 6 bu diyorum. General Mobile yazısınida sildirsim çokiyi oldu ggönül ister 5s ama para yok napicannn

  2. #2 MURAT
    18 Kasım 2013 Saat: 20:06

    Ben 2ay önce aldim GM hiçte pişman değilim…enayi gibi hissedeerdim kendimi S3 alsaydim..iPhone a o kadar para verilip alınabilir en azindan adı var….Ama Samsung etmez…

  3. #3 enes
    09 Aralık 2013 Saat: 23:25

    Siz s3 un tadina varsaniz boyle konusmassiniz o discovery size gunluk hayatta ne kadar yardimci olursa emin olunki s3 2 kati fazla yardımcı olucaktir. Aradaki ucret farkininda s3 un iyi oldugnu bariz orataya koyuyor ama arkadas discovery daha iyi yazmis bu nasil bi sistemdir.samsung etmez diyen arkadasta su an telefon dunyasinin amiral gemisi olan note 3 diye bir cihaz duymamis heralde. Şunu aklinizdan hic çıkarmayın pahali olan her seyin kaliteside o kadar iyidir

  4. #4 Ahmet
    17 Aralık 2013 Saat: 22:08

    Sırf markası yok diye onu o kadar kötüleyemezsin enes.Mal olma.

  5. #5 nambil
    23 Aralık 2013 Saat: 21:57

    Ben samsung i +905347006671

  6. #6 nambil
    23 Aralık 2013 Saat: 22:03

    Ben samsung s3 ile general mobile arasinda kaldim.fiyat acisindan s3 cok pahli benim icin ama general mobil uygun.Ama ozellik acisnndan biraz baktigimim zaman s3 bir adim onde .Hangisini alacagimi bilmiyorum.

  7. #7 melis
    25 Aralık 2013 Saat: 10:59

    SAMSUNG S3 – S4 ALIP PARANIZI YAKMAYIN BOŞUNA.

    KESİNLİKLE ÖNERİRİM. ALMAK İSTEYİPTE AKLINDA SORU İŞARETLERİ OLAN İNSANLAR İÇİN SÖYLÜYORUM TEREDDÜT ETMEDEN ALSINLAR…SAMSUNG 1000 TL VERMEK YERİNE BUNU ALMANIZI KESİNLİKLE ÖNERİRİM. ŞIK, KİBAR, HAFİF. VALLA BİLLAHA ŞAHANE Bİ TELEFON…1 HAFTADIR KULLANIYORUM…SIRF ALMAK İSTEYİP KARARSIZ KALANLAR İÇİN BÜTÜN SİTELERE YAZIYORUM…SAMSUNG S3 – S4 YERİNE KESİNLİKLE DİCOVERY. PARANIZI YAKMAYIN.

    ŞARJ KONUSU, BU AKILLI TELEFONLARIN HEPSİ İÇİN GEÇERLİ… EKRANI KOCAMAN OLDUĞU İÇİN, SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİNDE ÇOK KALINDIĞI İÇİN, ŞARJI ESKİ TELEFONLAR GİBİ 1 HAFTA GİTMİYOR TABİKİ, BU ÇOK NORMAL BİŞEY…SADECE BU TELEFON İÇİN DEĞİL, BÜTÜN AKILLI TELEFONLARDA ŞARJ AZ GİDİYOR…

  8. #8 furkan
    29 Aralık 2013 Saat: 12:29

    S3 ALIN BENCE ONUN İSMİ VAR MARKASI VAR AMA DIGERIYLE HAVA ATILMAZ

  9. #9 Peçe
    08 Ocak 2014 Saat: 02:09

    Arkadaşlar telefon piyasasını iyi bilen biri olarak Size tavsiyem iki telefonda kafa kafaya gider kaç yıldır samsung kullanıcısıyım deneme amaçlı aldım discovery gayet güzel bi cihaz memnun kalırsınız yinede Size tavsiyem paraniz varsa samsung alın ;)

  10. #10 Sergen
    23 Ocak 2014 Saat: 11:41

    Arkadaşlar hava işini felan bırakın dicovery harika bir telefon geçen discoveryle okula gittim arkadaşta s3 var onu satıp discovery almayı düşündü telefon hem şık hem s3 kadar kullanışlı tek fark isim yok

  11. #11 mehmet
    29 Ocak 2014 Saat: 12:37

    Ben yaklasik bir ay oldu alali general mobile gayet güzel ilk duyduğumda güzel değildir demiştim ama fiyatina göre mükemmel s4 le kiyaslamak yanlis olur arkadaşlar kamera çözünürlüğü super bence alınacak bir telefon tereddüt eden arkadaşlar hic düşünmeyin general mobile güzel bir telefon

  12. #12 gdhhd
    31 Ocak 2014 Saat: 12:13

    GM ile discovery arasında kalanlar bence GM alin çünkü s3 daha çok özellikli olabilir ama fazla farki yok hemen hemen ikisinde ayni ve bana gore tasarim olarak ta GM daha şık paranızı boşa vermeyin GM yi tavsiye ederim

  13. #13 vdbhdh
    31 Ocak 2014 Saat: 13:18

    Arkadaşlar s3fazla eskimeyen bi marka bu da daha kalite bi telefon olmasından kaynaklanıyor.özellik konusuna gelecek olursak s3 un özellikleri biraz daha iyi olabilir ama GM ile çok az farklari var ve s3 ün fiyatı daha pahalı.GM çok iyi bir telefon olmasına rağmen fiyatı çok ideal.GM nin tasarımı bence daha şık yani aralarında fark yok olsada çok az fark etmeyeceginiz özellikler bence GM alarak daha az fiyata s3ile hemen hemen aynı özelliklerdeki bi telefonu almış olursunuz

  14. #14 beco
    05 Nisan 2014 Saat: 00:35

    Arkadaş lar yorumları okudum sizce gm nin 8 i mi iyi yoksa 16 gb si mi

  15. #15 Mery
    07 Nisan 2014 Saat: 14:29

    Arkadaslar hic kafanizi yormayin direkman GM yi alin.Kalite konusunda kafaniz karistiysa da merak etmeyin zaten GM de Samsungun zaten.Sık bir arka kapak alipda iphoneye benzeterek kizlara hava atabilirsiniz.Bu telefon bu ozelliklere gore bedava bence.

  16. #16 Mery
    07 Nisan 2014 Saat: 14:32

    Ayrica GM nin ekrani çikintili olmayacagi icin kolay kolay cizilmez veya yere dustugunde kirilmaz.Samsungu olupta ekrani kirik olmayan arkadasim yok benim.

Yorum yap